rivitalon omalla pihalla oleva vaja
Omataloyhtiö.fi

rivitalon omalla pihalla oleva vaja

Kirjoittaja
Viesti
J7662951121
J7662951121
New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 3
hei.

mulla on pieni vaja omalla puhallani vaja. se vuotaa ja nyt pelkään että se hajoaa kovan ja nyt märän lumimäärän alla.
kelle vajan huolto kuuluu??
meillä on kaikillasamanlainen vaja.

ja kuka päättää että pientä avogrilliä, tai kuten itse haluaisin sellaisen pienen mexicolaisen chiminean, ei saa käyttää omalla pihalla?

kiitollinen vastauxistanne, inpu
J9912171122
J9912171122
New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)New Member (1 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 1
J7662951121 - 9.2.2019
hei.

mulla on pieni vaja omalla puhallani vaja. se vuotaa ja nyt pelkään että se hajoaa kovan ja nyt märän lumimäärän alla.
kelle vajan huolto kuuluu??
meillä on kaikillasamanlainen vaja.

ja kuka päättää että pientä avogrilliä, tai kuten itse haluaisin sellaisen pienen mexicolaisen chiminean, ei saa käyttää omalla pihalla?

kiitollinen vastauxistanne, inpu

Lumimäärät ja niiden hoito ovat herättäneet paljon askarrusta myös meidän rivitaloyhtiössämme. https://kodinplaza.fi/ mukaan pitäisi selvittää yhtiöjärjestyksestä kenen hallintaan vaja on merkitty. Jos osakkaalle niin todennäköisesti vastaat vajasta itse. Meillä oli merkitty yhtiölle, mutta säätöön ja selvitykseen olisi mennyt niin kauan että päätettiin tehdä itse. Pikkuisen maksoi, mutta ainakin ulkorakennus pysyy ehjänä ja sitä voi käyttää myös tulevina vuosina. Vuokralla jos asut niin en osaa siihen ottaa kantaa. Ehkä vuokranantajalle.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Login

Existing Account
Valikko
Haku