Hallituksen yhteystiedot asukkailla?
Omataloyhtiö.fi

Hallituksen yhteystiedot asukkailla?

Kirjoittaja
Viesti
J8697361417
J8697361417
New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)New Member (11 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 2, Käynnit: 6
Hei, olen uusi osakas ja törmäsin minulle vieraaseen tilanteeseen.
Pyysin isännöitsijätoimistosta taloyhtiömme hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteita tai niin, että isännöitsijä laittaisi minullekin tiedoksi minua koskevan asian viestitellessään siitä hallituksen kanssa.
Sain vastaukseksi, ettei hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteita saa jakaa asukkaille tietosuojasyistä.
Minun siis täytyy häiritä hallituksen jäseniä tunkemalla tulosteita postilaatikosta, soitella ovikelloa tai pysäytellä pihamaalla. Ei tätä päivää enää!
Kysymys: miten tämä asia on hoidettu muualla hallituksissa?
J7490871319
J7490871319
New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)New Member (9 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 2, Käynnit: 8
J8697361417 - 4.6.2020
Hei, olen uusi osakas ja törmäsin minulle vieraaseen tilanteeseen.
Pyysin isännöitsijätoimistosta taloyhtiömme hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteita tai niin, että isännöitsijä laittaisi minullekin tiedoksi minua koskevan asian viestitellessään siitä hallituksen kanssa.
Sain vastaukseksi, ettei hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteita saa jakaa asukkaille tietosuojasyistä.
Minun siis täytyy häiritä hallituksen jäseniä tunkemalla tulosteita postilaatikosta, soitella ovikelloa tai pysäytellä pihamaalla. Ei tätä päivää enää!
Kysymys: miten tämä asia on hoidettu muualla hallituksissa?
 Sen ymmärrän, ettei hallituksen jäsenet haluaa antaa yksityistä sähköpostiosoitetta. Hallituksella voisi olla oma osoite jota kaikki hallituksen jäsenet voisivat lukea. Tätä olen ehdottanut jo monta vuotta joka yhtiökokouksessa, mutta ei onnistu. Isännöitsijän posti on hallituksen osoite. Ongelma on ettei isännöitsjä välitä kirjeet hallitukselle. Eräs hallituksen jäsen sanoi, ettei isännöitsiä lähetä heille osoitetut  kirjeet etenpäin kun kun kysyin onko hän saanut kirjeeni. Olisin aikoja sitten ehdottanut pätevämmän isännöisijän hankkimista, mutta on varma, ettei kirje olisi mennyt perille. 
Koska minulla ei ole tulostinta, minun piti käydä kirjastossa tulostamassa yhtiökokouksen esityslistalle käsiteltäväksi kaksi esitystä. Toinen oli ehdotus,että vastuuvapaus myönnetään vasta kun on selvitetty yhtiökokousta ohittaneen hallituksen päätöksen laillisuutta. Hallitus ei pitänyt aiheellisena käsitellä asiaa, vaan ehdotukseni oli piilotettu paksun liitepumaskan yhteyteen.  Ko. päätös ei ollut lainmukainen.

TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Login

Existing Account
Valikko
Haku