pihasauna vai savusauna
Omataloyhtiö.fi

pihasauna vai savusauna

Kirjoittaja
Viesti
mummolan mummo
mummolan mummo
New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 4, Käynnit: 59
Nuohooja kävi ja sai harjan piipusta, naakat tehneet pesänsä. Tosin yksi nuohooja nelisen vuotta sitten sanoi, että pihasaunan piippu olisi peitetty, itse en ole tietoinen asiasta. Valitettavasti paha huimaus ja ikä tekevät kiipeämisen minulle mahdottomaksi. Eikä ole kunnon tikkaitakaan - vielä. 
Asiaan.
Saunan kiuas on aina savuttanut kun sinne lisää puita ja on jatkuvalämmitteinen. Nuohoojan käymisen jälkeen onnistui vain yksi saunominen kolmesta, savua niin että silmiä kirvelee ja vielä jälkeen päin tuntuu keuhkoissa. Juhannuksena niin paksu savu ympäri pihaa, että hävetti. Ainakin kahdet naapurit pihoissaan.
Kun minä en ymmärrä että sitä paksua savua tuli kolmantena päivänä ihan joka nokuluukusta ja raosta. Ja piipusta ja ikkunasta ja ovesta ulos savuverhona.
Nuohooja vastasi, ettei hän voi enää mitään kun harja tuli ylös. Kun siivosin sitä alimmaista nokiluukkua oli se täynnä oksaa ja muuta, yksi ainakin tuntui kivenmurikalta tai luu tjmv. Kui niitä siellä niin paljon vielä oli kun nuohooja imuroitsikin semmosen ison vehkeen kanssa?
Kun saan osakkeeni myytyä niin mieli tekee palkata joku vanhan pihasaunan ekspertti.
Onko semmosia enää?
Ikää 67 ja suurimpia haaveita mahdollisuus käydä omassa pihasaunassa. Vaikka sinne joutuu vedetkin kantamaan. Onhan minulla aikaa!
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Login

Existing Account
Valikko
Haku