Taloyhtiön hallituksen antama varoitus häiritsevästä käyttäytymisestä
Omataloyhtiö.fi

Poll

Kirjoittaja
Viesti
J15129422024
J15129422024
New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 2
Hei,

Olen vastaanottanut haastemieheltä varoituksen koskien väitettyä häirökäyttäytymistä. Tämä on mielestäni vähintäänkin mielenkiintoista, sillä en juurikaan ole omassa asunnossani, vaan vietän suurimman osan aikaa miesystäväni asunnossa.Lisäksi ne ajat kun olen omassa kodissani, elän mielestäni hyvin rauhallisesti eikä minulla juurikaan käy edes vieraita.
Varoitus oli hyvin yleismuotoinen, eli siinä todettiin minun vain viettävän häiritsevää elämää ilman minkäänlaista esimerkkiä siitä, minkälaista tämä väitetty häiritsevä elämänmuotoni on. Kun tiedustelin isännöitsijältä päivämääriä ja esimerkkejä asiasta hän totesi, ettei sellaisia tarvitse varoituksessa tuoda esiin. Onko hän oikeassa tämän asian suhteen? Jos näin on, niin miten minun on minkäänlaisia mahdollisuuksia puolustautua tässä asiassa, kun en edes tarkalleen tiedä, mistä minua syytetään?

Terv,
Marjo
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Login

Existing Account
Valikko
Haku